8 stycznia 2017

3. Sheep among wolves


Witam, jak się macie? ;) Mrozy na dworze sprawiają, że odechciewa mi się robienia czegokolwiek. Siedziałabym tylko pod pierzyną z kawą lub herbatą i oglądała seriale. Właśnie, co do seriali to chciałabym polecić Wam Kwarantannę (gif u góry właśnie z niej), jest to serial, który ma jedynie trzynaście odcinków, natomiast bardzo mi się podobał. Skończyłam go chyba dwa dni temu (?), a już mam ochotę oglądnąć jeszcze raz! A Wy, polecacie jakieś seriale? Niekoniecznie długie, ale właśnie takie do schrupania w kilka dni?
Na dzisiaj przygotowałam dla Was niedużo, natomiast chyba więcej niż poprzednio XD Trzy współprace, za co dziękuję Hanchesterii i Martynie11105, koloryzacje, sygnaturki, stocki i zamówione okładki. 
Dajcie znać co myślicie, no i życzę Wam miłej niedzieli! Do zobaczenia ♥
Przyjmuję zamówienia na szablony i okładki, jestem również chętna do współpracy :) Piszcie, piszcie. Oba nagłówki to współpraca z Martyną11105, a pierwsza sygnaturka zrobiona razem z Hanchesterią.
Zamówienia

3 komentarze:

  1. Hej kochana ^^
    No no no, bardzo podobają mi się twoje prace, chociaż popracowałabym nad napisami.
    Kurcze, czemu nie ma żadnego szablonu? Robisz naprawdę super szablony ^^
    Co do serialu polecam ci Touch. Mi się bardzo podobał, naprawdę :)
    Mam nadzieję, że zechcesz jeszcze współpracować ze mną ^^
    Pozdrawiam,
    Hanch xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej <3 Nasze współprace są świetne:) W pierwszym nagłówku szczególnie podoba mi się kolorystryka.Z sygnsturek najbardziej podoba mi się pierwsze tylko faktycznie musisz popracować nad napisami,ale nie przejmuj się też mam z tym problem:D Co do seriali polecam Ci Shadowhunters chociaż nie wiem czy tego typu przypadnie Ci do gustu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia sygnaturka i pierwsza okładka to moi faworyci! :)
    A Kwarantannę też lubię! Mogę Ci polecić jeszcze Skam, ostatnio prawie cały świat oszalał na punkcie tego serialu, a ja razem z nim.

    Alessa xx

    OdpowiedzUsuń