4 grudnia 2016

1. Another brick in the wall

(c) Snow
Dobry wieczór! W końcu zebrałam się w sobie, aby opublikować pierwszy post. Cieszę się, że udało mi się to zrobić przed końcem tego roku. Nazywam się Monika i bardzo miło powitać mi Was na świeżutkim blogu graficznym jakim jest Coequal. Z grafiką miałam już kiedyś styczność, a dzisiaj, pod nowym pseudonimem, zaczynam od początku. Minęło kilka lat, podczas których Photoshop łapał kurz gdzieś na dnie dysku mojego komputera. Teraz, rozglądając się po różnych blogach graficznych, stwierdzam, że czeka mnie dużo pracy. Jestem zdeterminowana, by poduczyć się i rozwinąć swoje umiejętności graficzne. Mam nadzieję, że jakoś przetrwam, a moje prace przypadną Wam do gustu. Choć w malutkim stopniu :D
Na dzisiaj przygotowałam dla Was wszystkiego po trochu. Jeden szablon, który jest moją ulubioną grafiką z całej notki. Zapewne dzięki Danielowi Craigowi (ostatnio zakochałam się w serii o Jamesie Bondzie z nim w roli głównej). Nagłówki, koloryzacje, sygnatury, ha! A nawet ikony! Pierwszy raz w życiu! Na sam koniec dodałam jeszcze paczkę ośmiu czcionek, które zdobyłam podczas mojej małej podróży (przygotowywania tego bloga). Enjoy! x

Dziękuję bardzo za poświęconą uwagę, no i zapraszam do zostawienia swojej opinii w komentarzu oraz do przeglądnięcia zakładek po lewej. Pozdrawiam! ♥
Z wielką chęcią przyjmę kilka zamówień.

13 komentarzy:

  1. Cóż za świetne rozpoczęcie! Jestem zauroczona Twoimi pracami ^^ Najbardziej wpadły mi w oko ikonki i szablon - nagłówek w nim jest po prostu boski!

    Życzę dużo weny i ściskam cieplutko ♥
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest świetny, ale sygnaturki też mi się bardzo podobają! :>
    Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!Jak na początek,prace świetne.Szablon główny bardzo mi się podoba.Drugi nagłówek oraz pierwsza sygnatura to moje faworyty ♥ Będę tu zaglądać:) Wstawiłam do siebie Twój button.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, bardzo dziękuję za komentarz, no i za button!
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Super prace;) Ja na razie nic nie zamawiam, ale jakby co to będę o Tobie pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję :) x

      Usuń
  5. Wow, całkiem ładne. Przypadły mi do gustu. Zgłosiła bym się, ale moje opowiadanie skupia się głównie na wilkach, więc będę zaglądać i mieć cichą nadzieję, że kiedyś w jakichś prezentach/bonusach dodasz szablon z wilczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! Świetne prace ! Już obserwuję bloga i zapraszam do siebie !
    Pozdrawiam !
    http://graphicswinter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog dodany do spisu !
    http://graficznyspis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń