16 grudnia 2016

2. To hell and back

(c) Snow
Dobry wieczór! Co u Was słychać? Ten tydzień tak szybko mi zleciał, że aż mi z tym dziwnie. Zaliczam go do tych lepszych, niedługo święta, więc mój codzienny nastrój jest weselszy. Dzisiaj od razu po powrocie do domu usiadłam prze laptopem, żeby dokończyć tę notkę. Przez to teraz mam wrażenie, że moja głowa zaraz eksploduje. Jednak było warto :> Czeka na mnie jeszcze nowy odcinek Wikingów i serial Salem, który mam zamiar zacząć oglądać. Kojarzycie? Nieco wyżej znajdziecie link do piosenki, gra ona mi w głowie od momentu pierwszego przesłuchania... Ach i och, cudeńko ♥
Dzisiaj gifowo... Gdy zapisałam pierwszą sygnaturkę i zobaczyłam, że ona naprawdę "działa" zakochałam się w ruchomych grafikach. Dean i Sam to moje króliki doświadczalne w tym temacie. Co myślicie? Prócz tej dwójki jest jeszcze jedna sygnaturka, ikony i cztery koloryzacje. Koloryzacja numer 5 została użyta w sygnaturce z Katy Perry. Pomijając ruchome sygnatury moje serce skradły również minimalistyczne szablony. Dlatego mam dla Was dzisiaj jeden. Jest minimalistyczny, a dodatkowo nagłówek tworzą gify; chyba się uzależniłam. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!
Jakie plany na weekend? Osobiście chyba ubiorę choinkę ♥

9 komentarzy:

  1. Widzę fanka SPN i Got, już cię lubię :) Podobają mi się twoje prace, zwłaszcza szablony, wow. Zazdroszczę pomysłów, naprawdę.
    Zapraszam do mnie: weathered-soul.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Hanch xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ricka nie lubię ale to się wytnie ,szablonik mega ,ale może tak z Neganem coś bo Lucillie jest głodna po postrzeleniu jej prze Rositę :D

    Notka zarąbista .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań wszędzie spojlerować, co dzieje się w serialu. Nie każdy jest na bieżąco.

      Usuń
  3. Ikony są fenomenalne! Uwielbiam takie kolory :) Sygnatury z gifami są bardzo pomysłowe. Doceniam, że chciało Ci się z nimi bawić, bo sama tego nie lubię XD A szablon też fajny, taki prosty i czytelny. Oby tak dalej!

    Ściskam ciepło ♥
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! :)
    Chciałam Cię z całego serca zaprosić na świeży (w sumie jeszcze nie otwarty) katalog! Grafika Na Gorąco

    Pozdrawiam, Iness

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:) O Widzę,że lubisz SN <3 Ikony wyszły Ci świetnie! Najbardziej podoba mi się druga sygnaturka.Szczęśliwego Nowego Roku! (co prawda spóźnione) Oczywiście zapraszam do siebie :) Ps.Jesteś chętna do współpracy

    OdpowiedzUsuń
  7. błękitnooki chłopiec
    Witam! Przyznaje, że jestem tutaj pierwszy raz ale na pewno wpadnę tutaj jeszcze nie raz ^^
    Sygnaturka z Samem skradła moje serduszko w tej notce, miło widzieć, że coraz więcej duszyczek robi prace z spn :D
    Szablon podoba mi się pod każdym względem, jestem ogromną fanką minimalistycznych templatków a ten twój jest wręcz idealny ^^
    Kolorki są całkiem fajne dlatego podkradam drugą i trzecią, oczywiście coequal wyląduje za chwilę w kredytach na moim blogu.

    Pozdrawiam cieplutko!
    Zaula, colorful-squares

    OdpowiedzUsuń